Propp mätt!

Slutade 12 idag. Jag va såå trött när jag kom hem. Lade mej på soffan och vaknade av att jag drömde en läskig dröm. Tittade på klockan 16.37. HJÄÄLP! Va jag hade sovit länge!

Gick upp bytade om och tog på Myran & Siri selarna för att köra till Järavallen! Hade så dåligt samvete. Först hade dom fått vara hemma i 6 timmar sen kom jag bara hem och sov! Elak matte!
Anders kom hem precis när jag skulle köra och han ville också följa med för ovanligehetens skull! =)
Så det blev en runda i järavallen.


(Tyvärr inga bilder från idag.)

Sen körde vi ut till Kobbi och jag mockade och Anders fixade mat till honom inför kvällen/natten.



Hem igen och tvingade Anders att byta kattlådorna dom va inte så fräscha.
Själv lagade jag mat, Stekte Laxfileér och kokade ris. Blev jätte gott!

Nu ska jag sätta på lite kaffe och kanske cykla ner till TIME (affären som blev rånad i förra veckan.) och köpa ett Kexchoklad! =)
Sen blir det Tv i kväll. Hoppa det är något bra idag!

Avslutar med en bild på "gänget" här hemma! Malin lyckades få alla på ett kort! Bra gjort! =)



Hejs!


Kommentarer
Malin

he he, det gjorde det garanterat, det kändes riktigt dumt!!=)

Puss

2008-10-06 @ 21:05:49
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0