Söndagen med Storm....

EN DAG KVAR på jobbet! Sen är "dryg" veckan över! TACKA GUD!
Ledig på Tisdag och hoppas då på fint väder så jag kan rida och gå ut med Myran & Siri i järavallen en sväng!

Precis kommit från Bjärred, varit där och ätit hos Anders mamma! JÄTTE GOD gryta hade hon gjort!

Mina planer för veckan är att påbörja träningen igen. Mitt gymkort har gått ut och jag måste skaffa mig ett nytt.
 Ska göra det i morgon!
Nästa helg är jag LEDIG Fredag, Lördag & Söndag. Då ska jag BANNE MEJ måla det sista rummet på ovanvåningen. Sen ska vi nog flytta upp datorn där! Sy lite gardiner och sånt fint!
Vet bara inte vad vi ska använda detta rummet till då?? Humm.. Buster ( Kaninen) får det HEELT för sej själv! =)

Nu händer väl inget speciellt ska se om det är något på Tv annars blir det sängen. Börjar klockan 7.00 i morgon och det är INTE kul att stiga upp så tidigt vill jag lova! BLÄ BLÄ BLÄ!

Sorry men inga bilder idag heller! Men sen e det ju så att jag faktiskt mest skriver för min egen del. Som en dagbok!
Kul att blicka tillbaka i. MEN jag vet själv jag tycker bloggar utan bilder är AS tråkiga att läsa orka med en massa text liksom! =)
Kunde dock inte sitta och fota på middagen hemma hos Anders mamma, där även hans mormor, morfar , brödrar och Pappa va!  HAHA Vad skulle jag säga?? Måste ha detta till min blogg!! ... humm tror inte de!?!? =)

(Inte inne på Malins spår än och fotar allt man kommer över.... HIHI.. Sorry Gumman! =) )

I alla fall ha en skön Söndag!

C-ya!


Kommentarer
Kikki

Ni får väl börja tillverka lite barn för ni har ju massvis med lediga rum :)

2008-10-06 @ 09:39:51
URL: http://theotilda.blogg.se/
Kikki igen

Jag e ledig onsdag o fredag om my o siri vill ha sällskap :)

2008-10-06 @ 09:42:01
Catrin

Kikki: Ja vi jobbar på det HAHA! 3 ungar sen är huset fullt! =)

2008-10-06 @ 18:55:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0