Tillbaka på ruta ett....

Ojojoj.. är det verkligen MÖJLIGT att vara såhär trötter!
Trodde knappast det!

Har gått och kännt mig helt kass på jobbet idag,
Tror det är för jag inte äter alla dessa kakor och godis som jag gjorde innan.
Just nu är jag ständigt hungrig men försöker vänja mig vid att äta rätt igen.
En arbetskamrat till mej hade gjort (som det såg ut) en jätte god sockerkaka idag.
MEN .. jag höll mig därifrån och serverade ENDAST gammlingarna inte mig själv! =) *stolt*

Ikväll blir det ingen träning.. jag är så sliten!
Men jag köpte mig ett gymkort igår, och i morgon ska jag träna med Sötis Martina! =)
Benen ska då få sej en omgång så får vi väl se hur det går!?

Nu läängtar jag efter min älskade Anders,
Finns ingen jag älskar som honom, min fina pojke!
Ska hinna till stallet och mocka nu innan han kommer hem!
För i kväll ska vi bara MYSA har jag bestämt! =)



Hej Hopp!


Förresten va tycks om min bloggs nya outfit??
hihi



Kommentarer
Annika

Jag hoppas att du sjunger något i stil med Back in Black på den här bilden. Var blev du av i Söndags??

2008-10-28 @ 16:04:12
Kikki

Man blir ju inte alls sugen på kakor och choklad :)

Själv är jag inne på v.2 utan godis o kakor i veckorna men massor på helgen :)

2008-10-28 @ 18:14:31
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

Hehe ja det är väl så att oavsett hur stort man har så lyckas man fylla upp alla utrymmen med prylar. Men här är faktiskt rätt litet (en liten trea) med få utrymmen att stuva undan prylar på :).



Tycker att din nya layout är fin, blir dock sugen på fika när jag ser den!



Kramar

2008-10-28 @ 21:12:56
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Anonym

Va duktig du är att du inte har syndat!!=)

2008-10-28 @ 22:12:50
tanja

Va fin din blogg har blivit :)

2008-10-29 @ 00:01:20
URL: http://tanjask.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0