Trött som bara den!

BORDE vara uppe länge idag för i morgon ska jag jobba natt!
Men jag är så trött så det får bli sängen i alla fall.

NU har jag beställt min "nyårs klänning" (se tidigare inlägg) och den skulle komma i slutet på Oktober.
Beställde även 2  ROSA sport toppar för alla mina är så utslitna nu.


Nu ska jag faktiskt gå och nanna.
I morgon ska Mysan, Snuse och jag nanna JÄTTE länge!
Sen ska jag hinna ta en runda med dom i Järavallen och så ska jag hinna rida.....
Speckat Chema SOM VANLIGT i mitt liv!


Natti Natt




Kommentarer
Anonym

schema....

2008-10-19 @ 23:27:23
Catrin

SORRY för stavfel .... Kan hända även den bästa.. :P

2008-10-20 @ 17:16:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0