Sista inlägget för i kväll! =)

Då va det snart slut på denna dag också!
Idag har jag verkligen varit LEDIG! En sånhär dag jag länge längtat efter.
Inga måsten förutom att jag skulle köra till hästen!

Satte mig klockan 14 framför TV:n och kollade på Opra medans jag kammade Siri.
Kändes lyxigt att titta på Tv så mitt på dagen.
Programmet handlade om personer som hade svårt att klä sej snyggt utan bara gick runt i "mys" kläder för jämnan.
Dom flesta blev riktigt snygga med nya frissyrer, kläder och smink.
Men man undrar.. HALLÅ? Kunde dom inte komma på det själv?
Vem vill se ut som en "LODIS" liksom? =)


(Bild från google.se)

Nu i kväll körde jag till Kobbi en snabb runda mockade fixade hans mat bytade hans täcke.
Regnat hela dagen så han var genom våt stackarn!

När jag kom hem hade Anders gjort Potatismos och Ungsbakad Falukorv.
Jag hade dock kommit på idén men beordrade honom att laga den. =)

Buster fick städat hos sej nu i kväll också.
Medans jag städade hans bur skuttade han omkring här på golvet med dom andra fyra....




Fick Halens katalogen igår hemskickad.
Hittade en snygg kläning där som jag ska beställa.
Den ska jag ha på Nyårsafton! =)

Såhär ser den ut:
(Kommer dock inte se ut så på mig men jag får väl träna lite.. HIHI)


(Bild från www.halens.se)

I morgon är jag som sagt oxå Ledig men måste ändå in på jobbet. Vi ska ha avdelningsmöte.
Kommer inte bli kul!
Jag blir trött bara jag tänker på det.. USCH..
Viktigt i alla fall!


Nu ska jag beställa klänningen! =)


HÖRS!




Kommentarer
kikki

wow, vilken läcker klänning!

2008-10-15 @ 22:08:03
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

De där clip on du snackar om finns på happyhair. se med. Jag ska önska mig det i julklapp. Mycket smidiga saker som sliter ytterst lite på ditt hår

2008-10-15 @ 22:08:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0