Top Model Finalen!

Har precis kollat på sista avsnittet av Top Model 10!
Whitney vann! Hon är riktigt söt så jag förstår varför!


(Bild lånad från google.se)

Idol
gick samma tid som Top Model så jag skiftade mellan kanalerna. Men dom här utagningarna i Idol är så jäkla långdragna och tråkiga! Detta är nog den första programmet jag ser från denna säsongen. Roligare sen när dom "bästa" är utagna och så går det bara varje Fredag sen tror jag! Lite mer lagom för min del!

Idag har jag jobbat. Skulle slutat klockan 12.30 men satt i möte till14.30 Vovvarna fick klara sej själv LÄÄNGE idag. =(
Men det gick som tur va bra!

Körde sen hem och sov 2 timmar i soffan va så himla trött idag. Mina ögon gick i kors när jag körde hem. P.g.a min dåliga syn ser jag dubbelt så fort jag blir lite för trött. MÅSTE fixa glasögon nuuu! Trots att ögonläkaren säger att det inte kommer hjälpa för mitt öga är redan förstört för jag som barn VÄGRADE använda en sån plåsterlapp för ögat.
DUM SOM MAN ÄR!  I alla fall så tror jag på glasögon och tänker testa i vilket fall.

Körde sen till stallet och tog in mina blöta lilla polle häst! Har regnat hela dagen nästan så han va helt genomvåt. Bytade hans täcke och fixade till i hans box. Sen körde jag, Anders, Myran & Siri till glumslöv och lämnade en sadel och hämtade en annan som jag nu ska testa i stället!
Hoppas denna passar!

Klockan 22.00 börjar en dokumentär om en ÖVERVIKTIG man som vill gå ner i vikt.
Det ska jag se!

De va allt för idá!
Ha det så gott!




Kommentarer
Jessica Jönsson

Jo, jag tänker alldeles förmycket. Så går det när man har förmycket fritid. Men känner mig iaf lite gladare nu än innan.

2008-10-02 @ 13:23:09
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0