Lördag hos Björn & Martina!

I går blev altså målningen klar. Skönt!

På e.m igår skulle jag igentligen rida men jag orkade inte dra på Kobbi sadel och allt så i stället så bad jag Anders följa med mig till stallet och vi gick en runda i skogen i stället med Myran & Siri & Kobbi.
Anders gick med Kobbi och jag med My och Siri. =)
En mysig promenad med alla mina älsklingar!
Det är så kul att se Kobbi när Anders kommer han blir så glad då!

Igår kväll va vi hos Martina & Björn och fick god middag!
Kollade lite på TV och åt godis.. mest jag som vanligt! =)
Så kelade vi med deras kissar oxå lite grann...
EGON & GRÅNOS!
Men dom kallas för Segon & Råttan! =)
Segon är STOR som ett hus... sån tiggarehan va. På kvällen skulle Martina äta då sprang han efter henne som an svans sen när hon satt sej satt han nedanför och slickade sig om munnen för han va ju såååå sugen! =)

Här kommer en bild på Segon den STORA killen!



En bild på "Råttan"!

TACK Björn & Martina för en mysig kväll! =)
TACK även för den fina klöspelaren vi fick av er!









Kommentarer
Katja

Så bra det blev med målningen, skönt att ha det gjort kan jag tro :) Ha det så bra!

2008-10-12 @ 22:11:51
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0