FEST ikväll!

Utgång i kväll!
Väntar på att Mollan är klar med att locka sitt hår. I´m ready for the evning! =)
Hem till söt Jenny på förfest! Sen blir det slagt!

Dagen har varit med Malin hela dagen...
Fösrt va vi på centan och jag köpte en ny klänning som jag nu har på mej.
(Hinner inte med bilder i kväll kommer i morgon.)
Sen stack vi hem till mig och fikade.
Sen väntade gymmet i 1½ timme. ( GRYMMA)
Hem och duschade medans Malin väntade på mig, sen körde vi hem till henne och käkade tacos och fajitas!

NUUUU ska vi bli körda till KÄVLINGE där festen börjar!
Många bilder ska tas som kommer ut i morgon!
Ha en najs kväll! De SKA jag! =)

Puss Puss Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0