Hur ska jag hinna allt!?!?

SHIT SHIT... har så mycket att göra ....
Idag slutade jag 12 och har typ precis kommit hem (kl är 15.37)
Först va jag tvungen att köra ut till stallet i Dalby och hämta dom sista sakerna + köpa Spån och kraftfoder till Kobbi.
Sen körde jag hem släppte ut hundarna i trädgården för att kissa. Sen fick jag köra igen till det "nya" stallet i Saxtorp och lämna sakerna där. HAR FORTFARANDE INTE FIXAT HÖSILAGE.... och det MÅSTE jag ha tills i morgon....
Fick precis tag på en "bonne" i Dalby så nu måste jag köra dit IGEN och hämta det där... FAAN SÅ DRYGT .....
Så om 20 minuter ska jag köra igen.. as hungrig är jag men det finns ingen mat här hemma heller som jag kan laga allt är slut... inkl. mina pengar SOM VANLIGT... lackar faan på detta livet nu....

Jag som skulle iväg i kväll hem till Erica med Martina. Erica skulle ha nåt sånt säljparty men jag kommer nog inte hinna dit!
Kanske tur det man blir bara lurad.. =)

Japp, nä måste dra nu!
TJAOO!






Kommentarer
Malin

Man känner säkert igen någon, det brukar man göra.



Va skönt att vi har pratat, det behövdes verkligen, bra att du tog tag i det!!=) Längtar till i morgon!!

Älskar dig!! Pusssss=)

2008-09-04 @ 18:33:44
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0