inredning

NU MÅSTE VI KOMMA IGÅNG HÄR HEMMA IGEN!
I morgon SKA jag måla dom sista väggarna!
Sen ska jag och Anders åka och titta på ett köksbord på Jysk. (Har jag bestämt!)
Har blivit ändrade planer i köket nu så nu blir det ett separat kökbord i stället för
en bordsskiva som vi tänkte ha innan, som skulle gå ut från väggen!
Men eftersom köket är ganska stort kommer det nog se så tomt ut.
Så det får bli köksbord i stället.
Givetvis ska det bli en bardisk ändå ut mot vardagsrummet.

Köksbordet som jag är intresserad av ser ut såhär:


Bild tagen från www.jysk.se

I hallen som vi numera har en byrå i tänkte jag att flytta in i sovrummet,
eller upp på ovanvåningen får se vart den får bäst plats.
Sen köpa ett skoskåp från Ikea att sätta skorna i.
I stället för att ha en tom skohylla på golvet och skorn på hatthyllan,
vi har nämligen en vovve som tycker om att äta skor! =)
Såhär ser skoskåpet ut i alla fall:


Bild från www.IKEA.se

Är så sugen på att få KLART här nu... ska se om jag kan få semster någon dag så jag hinner med.
Måste bara få lite lön oxå vi kan shoppa lite!

Nu ska jag till Kobbi!

Hejs....



Kommentarer
Malin

snyggt bord, det liknar vårt...hehe=)

2008-09-17 @ 17:49:15
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0