klockan är 01:56...

... Jeppe, Malin & Björn har precis åkt hem. Vi har ätit Tacos, spelat Singstar och Buzz. Kollat lite på Tv och snackat massa (pape)- goja!



Idag har jag målat tegelväggen i lackfärg, så den inte ska ramla ner en massa bruk från den. Luktade som faaan för färgen skulle blandas med laknafta! Blää blää blää... men nu är det gjort och TV:n sitter tom. nu på väggen. Framför står vår eminenta tv-bänk.. så snygg att det inte är klokt... HAHA... Det får vara så tills vi kommit på vad vi ska ha för någon! =)



Innan "gänget" kom så va jag och red.
Kobbi va något störig idag. Han nockade mig så nu sitter jag här med VÄRSTA FLÄSKLÄPPEN... Han kunde inte stå stilla när jag ryktade honom då blev jag arg och då rykte han till med huvudet och slog det rakt på min läpp.... dryygee...

Ajajaj min läpp den blöder heela tiden... =(

Nä nu MÅSTE jag gå och lägga mig!
Klockan är mycket och ska försöka komma upp i tid i morgon så man hinner med lite då också!

Natti Natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0