Mätt & Trött

nuu e jag mätt och trött!

Red ut i skogen idag igen med Titti och en från stallet! Trots att vi bara skrittade gick det lite vilt till... Kobbi va helt uppspelt och fruktansvärt jobbig idag! Han va genomsvettig när vi kom hem igen.. precis som jag!

Körde hem efter att ha fixat i stallet! (Kikki, Theo & Tilda kom också och hälsade på mig lite!)  =)
Gick ut med My & Siri när jag kom hem. Gick förbi en hästhage där det stod två mini Shettisar... Siri tyckte dom va så små så hon försökte leka med dom.. men dom fattade inte riktigt vad hon menade. =) Häst- och Hundspråket är inte precis likt om man säger så! =)


Dessa trodde Siri va hennes nya lek kompisar! =)

Åt lite rester när jag kom hem, va såå himla hungrig.
Nu ska jag lägga mig i soffan har såå ont i ryggen idag igen... =(

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0