Myran & Siri mysdag!

Idag gick vi upp klockan 12.00. Trött efter festandet igår! =)
Kände att idag ville jag spendera så mycket tid som möjligt med mina älskade vovvar!
I morgon ska Siri åka till Ängelhom till uppfödaren, sen på Tisdag ska hon bli opererad för sitt navelbrock.
Så på Tisdag kväll ska jag och Anders köra och hämta hem henne igen. Men hon lär inte kunna busa och gå på långpromenader på ett tag därför fick vi passa på idag!

Körde ut till Järavallen och gick en runda. Mötte massvis med vovvar där idag. Bra träning! Speciellt för Myran som är så rädd för andra hundar.
Sen körde vi hem och då va Anders ute i trädgården så vi gick ut och kasade frisbeé och busa lite till....
efter det såg Siri ut såhär......


Uppsamlaren till grässklipparen har gått sönder, men vad gör det!?
Vi har ju Myran & Siri som är perfekt lämpade för det! =)



Myran va inte heller så ren men hon såg inte så farlig ut ändå...


Max & Zigge mös i klössträdet efter middagen!
Fina kissar.. kolla deras svansar.. såg så kul ut! =)



Har renbäddat sängarna idag.. finns inget som är så hräligt som att gå och lägga sej i renbäddade lakan!
Fick även på mitt nya lakan (de svarta) som jag fick i present när jag fyllde år!



Vi va precis ute och hoppade lite agility hinder i trädgården och kasdate ännu lite mer frisbeé.
Så nu är det kaffe och mys i soffan. Men först ska My & Sir få spela lite spel så dom kan sova riktigt gott i natt!

Hejdå och NATTI NATT säger vi!



Kommentarer
Katja

En riktig hunddag för er med ser jag :) Vi var också ute och gick en rejäl runda med Tindra. Man får passa på när det är fint väder! Hoppas att operationen går fint på tisdag. Kaffe klockan åtta på kvällen, jag hade aldrig somnat :)

2008-09-14 @ 23:54:30
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Kikki

GRATTIS SIRI PÅ DIN NAMNSDAG!!!!

Hoppas allt går bra hos uppfödaren och operationen! Nospussar från oss

2008-09-15 @ 08:11:20
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0