Mys med "gänget"!!!!

Hemma hos Jeppe & Malin i kväll. Vi ska snart käka Malin fixar mat och Jeppe svär om att fläskfilen krymper på stekjärnet. Anders kollar TV, Jag bloggar och My och Siri ligger här under stolen och gör mig sällskap. =)

Idag har jag satt upp lite gardiner och pyntat lite i vårat kök.
Bilder kommer i morgon! Har inte hunnit idag!

I morgon ska jag jobba igen.... ryggen känns bättre men har nu börjat få ont i halsen! =(

Snälla Oskar ringde mig idag oh frågade hur det va! Då blev jag glad.... =)

Nä nu får det vara slutbloggat för i kväll!

God mat, film och kanske godis! (Hoppas jag!) Ännu en MYS kväll står på listan!

Puss Puss

PS: Jeppe går här och snackar och är SÅÅÅ gald för dom har köpt ny bil idag, lika snygg och fin som MIN. DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0