PANIK...

...på (ursäkta svärordet) dessa JÄVLA katter! Dom bråkar hela tiden. Max skriker som om han skulle bli dödad när Zingo knappt rör honom! Den ..... katten går mig på nerverna! NÅN som vill ha han???
Usch va jag just nu hatar dom!



SIRI mår inte så bra! =( Hon har tratt på huvudet och hennes sår kliar jätte mycket hon vill bara ligga hela tiden för att slippa känna den väsra klådan!
Om 11 dagar ska vi ta bort hennes stygn och det är väl då hon slipper den jäkla tratten också!
Siri min älskade vovve är inte den jag lämnade bort! Hon har ALLTID varit full med energi och sprungit efter mig vart jag än går. Nu ligger hon bara. Ja, det är inte så konstigt hon har ju blivit opererad men det känns bara så konstigt!

MIN ÄLSKADE SNUSSE!

Nu måste jag gå och klä på mej! Snälla Kikki kommer hit och passar Siri så jag kan åka till banken och apoteket!

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0