Sjuk dröm..

.. tog mej rätten till sovmorgon idag på min lediga dag! Jag drömde en riktigt sjuk dröm:

"Att jag hade fått ett barn som va tre dagar gammalt. När jag kom hem från sjukhuset med barnet så hade jag ställt han/hon i en babysitter brevid soffan i vardagsrummet.  För när jag hade kommit hem så hade jag haft så mycket att sköta med alla våra djur så jag glömde helt bort barnet. Tre dagar senare kom jag på att jag hade ställt barnet i vardagsrummet och att jag hade glömt bort att mata han/hon och byta blöja. Så jag sprang dit och som tur va såg han/hohn ut att må riktigt bra, inte ett ljud hade den han/hon sagt på tre dagar det förundrade mig mest......"

Öppnade upp ögonen och insåg att det bara va en dröm! På Anders sida av sängen låg där två katter och två hundar och snarkade.


HERREGUD vilka SJUKA drömmar man kan drömma ibland... Man blir ju nästan lite rädd för sej själv..


Men på ett sätt så kanske det va det jag tänkte på innan jag somnade igår kväll om jag tänker efter!
Barn och att jag hade mycket att göra idag med alla djuren!

Köpa mat till Kaninen
Kamma My & Siri
Rida och Mocka till Kobbi
Medans Max & Zigge klarar sig för det mesta själva! Duktiga kissar!

Så drömmen va nog bara en salig blandning av mina tankar men det blev ganska ötäck måste jag säga!

Nä nu är det dags att påbörja dagens sysslor!
Hörs kanske i kväll igen!

PUSS & KRAM på er mina kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0