snörvel snörvel..

... har gått och blivit förkyld! Känner mej trött och hängig i hela kroppen. USCH jag som ska jobba helg! Får se om jag orkar.

Siri är på bättringsvägen men hon ligger mycket fortfrande för att slippa klådan. USCH jag vet hur jobbigt det är när sår läker... Efter min nack-operation när såret skulle läka höll jag på att bli GALEN! Så ska man ju helst inte klia där heller, men hur lätt é de??

Har precis satt igång en maskin tvätt och diskmaskinen är igång igen. Fattar inte hur det kan bli så mycket disk och tvätt när man bara är två! Tänk när man blir fyra... ;) Hur ska det gå till?

Red igår med Anna i skogen! Ganska lång runda men det behövdes för Kobbi va pigg som en lärka. Måste ut dit idag och rida en runda så han blir av med lite överskottsenergi!
Först ska jag städa klart, sen äta frukust eller det blir snarare lunch. Sen måste jag själv åka och titta på köksbordet för Anders måste stanna kvar efter jobbet idag och laga min dumma bil.

Så ensamt här hemma utan min älskade!


Hösten är kommen tycker faktist det är riktigt härligt! =) Fram med höstkläderna. Och mysiga kvällar under filten i soffan framför TV:n, med dom man älskar mest av allt!  Dessutom har vi snart en kamin att elda i vilket gör att mysighetsfaktorn höjs en aning! =)

Måste fortsätta här hemma............
Hej så länge!

PS: Ni som läser glömmer inte att kommentera ibland va!?! Skulle va kul att veta vem ni är! =) .DS.




Kommentarer
Katja

Bordet ser fint ut, hoppas att det var det i verkligheten också =) Mysigt med kamin att elda i, blir allt lite avis ;) Ja hösten är mysig sålänge det inte öser ner när man går ut med vovven s. Men tända ljus och gosiga tröjor och allt annat som hör till är härligt!

2008-09-18 @ 15:13:07
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Malin

Usch inte kul att du har blivit sjuk....jag känner också lite i halsen, vill verkligen inte bli sjuk nu=(

Vad har hänt med din bil??

Puss & Kram

2008-09-18 @ 18:45:52
URL: http://witte.blogg.se/
Malin

okej, snällt av honom att fixa det till dig!!=)

Att göra ett avtryckt, hmmm det är nog för sent nu....he he. Jag vet en annan som också hade valat gå in där, lilla Måns hade inte tvekat en sekund om han hade fått chansen.=)

Tack och hej leverpastej!!=)

Puss

2008-09-18 @ 21:10:56
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0