sugensugen SUGEN...

.. på att klippa mig kort igen! Har gått och funderat heeela dan på jobbet! Ska jag? Ska jag inte?
ATTANS PERSIKOR kan inte bestämma mig.. tänk om jag ångrar mig.. :S

Ska jag våga ringa frissan i morgon och fråga vad hon tycker...!
Jag vill nog men Anders vill inte... humm...!?!?!


För övrigt sitter jag och lyssnar på  Pussycat Dolls-

When I grow up
I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies,
When I grow up
I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies,
When I grow up
Be on TV, people know me, be on magazines...
When I grow up
Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene...




Fy faaan man vill bara DAANSA när man hör denna låten! AS BRA!


Kommentarer
Katja

Det växer ju ut :) det är det som är så bra med att klippa sig!!

2008-09-24 @ 22:57:40
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0