Söndags middag med ma&pa!

Precis kommi hem från ma & pa. Åt middag där i kväll stark Kycklinggryta med risnudlar. MUMS.. blev över så jag kan ta med till jobbet i morgon! =)
Cissi va oxå inne och åt middag med oss, längesedan man såg syrran sin! Hon hade KLIPPT sig så som jag ville klippa mig.. helt sjukt att vi tänkt på samma frissa.. hon va jätte fin i det. Jag som hade bestämt mig idag när jag stod vid speglen att jag ska ha långt. Nu tverkar jag igen... ATTANS! =) Men det är nog snyggare att ha den frissyren som brunhårig och det är hon!... hummm.... ja då börjar man igen .. Ska jag? Ska jag inte?

Idag gick vi upp 11.45 hatar att sova så länge igentligen hela dagen går ju utan att man hinner göra något.
Jag stack till stallet direkt efter att jag hade ätit frukost. Red ut i skogen och som vanligt kom vi ut på helt fel ställe.
De e ju TUSAN att jag ska ha så dåligt lokalsinne att jag inte lär mig hitta där inne. Men vi kom hem igen det va väl huvudsaken. + att Kobbi va jätte duktig idag!

När jag kom hem släppte jag ut katterna i trädgården en stund. Jag & Anders har bestämt oss nu för att låta katterna vara ute tots det som hände Pepsi. Det går inte att ha dom inne dom river i allt, välter ner saker.. och droppen va när jag igår morse kom upp och insåg att dom hade klöst sönder dynorna på våra nya köksstolar. FY FAAN vad jag var arg då!
Så nu får dom vara ute. Händer det så händer det... då kan vi inte ha någon mer katt. Visst kommer jag bli ledsen men dom mår inte heller bra av att man skriker på dom och är sur hela tiden. Jag orkar inte det mer nu!
Man får helt enkelt hoppas på det bästa! Men tyvärr tror jag inte det kommer gå bra.. =( BILISTERNA här utanför kör som
IDIOTER trots att det är 50km/h.................

Bilder från idag när Max & Zigge leker:

FINASTE MAX-Bamse!


Ta mej om du kan.....


Akrobaten Max


Zingo smyger på Max när han kissar i rabatten.... =)


I morgon ska jag jobba mellan 7-16 jag verkligen HATAR det arbetspasset.. man är helt död efteråt!
Myran & Siri får följa med mig i morgon och jobba, blir en tidig morgon för dom oxå så snart måste vi gå och nanna.
SSK på jobbet ska hjälpa mig att ta bort Siri stygn. Ska bli skönt att få bort dom nu!

Nä nu är det slutbloggat för i kväll!
CIAO!

Snart Måndag.......








Kommentarer
Malin

Vilka gulliga bilder på katterna, så söta dom är när dom leker tillsammans!!

Puss

2008-09-28 @ 21:06:04
URL: http://witte.blogg.se/
Bella

Sikket bra jobb du har som kan ha med dej vovvarna :) Va fina kattkillarna har blivit, börjar bli stoora pojkar.

2008-09-28 @ 21:57:50
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0