Detta gör vi idag...

Lite bilder från trädgården och alla mina älskade djur!


Myran♥


Siri äter pinne.. ♥


Zingo älskar att vara ute! ♥


Max är livrädd för att gå ut, han skakar som ett asplöv om man tar ut honom.
Dörren är öppen men han håller sej gärna innomhus!
BRA tycker matte här är bara farliga bilar man kan blå påkörd av ändå!
DUKTIG Max-Bamse! ♥


Buster är oxå ute i sin nytvättade bur!
Han är såå glad min lilla kanin! ♥


Kobbi går utan täcke och solar sej i hagen han med!
Mysigt! ♥


Det va allt om mina djur idag!
Är dom glada är jag glad så lätt är det! :)
Anders är på tippen och slänger en massa buskar och grejor.
Nu är här snart riktigt fint i trädgården.
Ska bara plantera lite blommor och sånt mysigt också.

Nu ska jag ställa mej och hänga upp tvätten där ute! :)
Torkar nog fort idag!
Sen blir det en dusch efter ett svettigt gympapass i morse!

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Katja

Härliga vårbilder :)



Haha så pass duktig är jag verkligen inte att jag skulle sy till någon annan än Tuva ;). Men det är himla kul!

2009-04-05 @ 00:34:09
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0