Mycket som är på G!

Go morgon!
Nu har vi ätit frukost allihopa!


Igår ringde jag Annika och på Söndag ska vi åka och titta på valpen igen.. :) Troligvis kommer jag hämta hem henne den 22 April. Det är snaart och jag längtar så! Visserligen blir det mycket jobb och mååååånga kisserunder...
sena nätter och tidiga morrna! men men.. det får man stå ut med! :)

Idag skulle jag flytta lite blommor från rabatten där Anders ska bygga trädäcket.... men jag måste ha jord och jag orkar inte åka till plantagen och bära tunga säckar själv så det får vänta med tills i morgon.
Har flyttat en massa blommor redan från några utav rabatterna. Men den som jag ska flytta nu är min favoritblomma.
Blir riktigt fin på sommaren med vita blommor. Vet dock inte vad den heter!

Ja som sagt trädäcket är på väg upp, Anders är snabb från tanke till handling och idag ska han gräva ner plintar.
På Fredag kommer Emil och hjälper till. Han har redan varit här två gånger och hjälp till att mäta osv. bra med snickare i familjen! :)

Det kommer bli STORT och FINT.... så härligt.. jag längtar tills det är klart när man kan sitta där ute och njuta av solen!


På bilden: Uppe längst hussidan ska det byggas och 4 m ut från väggen!
Sen ska det även byggas staket runt om kring så hundarna inte kan springa ut i trädgården trots
att man har altandörren öppen.
Gäller att ha koll på vildingarna! :)


Nu ska jag ta och rensa i vårt "kontor" med alla räkningar och papper..

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0