Storegård och lekt

Idag kan man ju inte jubla för vädret i alla fall. Ganska kallt idag och mulet men vi har haft det roligt i alla fall.

Jag Myran, Siri, Jenny & Baci har varit på Storegård och lekt idag!
Siri är JÄTTE DUKTIG på agilityn, synd hon snart ska löpa annars hade jag anmält oss till en agilitykurs i sommar.
Hon tycker det är så roligt och jag också för den delen. :) Men men jag får väl bärga mej till nästa sommar om hon vill då! Eller till hösten! Får se!


Bilden är från 2008 på Lunds Brukshundsklubb

Myran tycker mest det är roligt att bara springa lös och titta och lukta på allt möjligt. Agilityn är hon inte så förtjust i, eller jo hon utför alla hinder UTOM att hoppa! Hon e rolig hon! Annars brukar det ju vara tvärtom. Min älskade My är väldigt speciell och det är därför hon betyder så mycket för mej också.
Kan och gör precis SOM HON VILL min lilla My! ♥


Bild från 2008 fån Lunds BK


Snart är det dags att häma hem ännu en vovve! Ni fattar inte hur mycket jag läängtar! Ska bli så roligt.
Har ju redan anmält mig till valpkurs och allt. Det svåra är att jag ännu inte kommit på ett namn men jag gör nog det så småningom. :) Kan knappt vänta med att hämta "lillan"  ♥ måste ringa Annika och fråga om jag får komma och hälsa på i veckan.

Nu ska jag fika lite sen vila i soffan är helt slut i kroppen nu.
Anders & Björn är på utflykt idag och tittar på bilar..... dessa biltokiga karar!!!!!!

Hejdå från oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0