Lite om vovven!

Snart kommer vår nya familjemedlem en liten valp! :)
Jag längtar så himla mycket och tycker att dagarna går otroligt sakta.
Det är bara två veckor kvar nu men känns som en evighet.
Men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, sägs det ju!

Jag har köpt lite saker som jag har glömt att berätta om!
Två koppel fast bara själva "snörena" som man håller i handen, i och med  jag inte vet hennes storlek om nacken.
Tror att Siris koppel kan passa ett litet tag i alla fall! :) Så får jag köpa sen!
I alla fall det ena kopplet är svart och det är till Anders! :) Och det andra är Lila och är till MEJ! HAHA!
Sen har jag köpt en mysig filt och en matskål!
Leksaker har vi två korgar fulla så det får hon nöja sig med så länge! :)
Just det har köpt en karda också så hon kan bli fin i pälsen.

Hinner kanske hitta lite till det är ju trots allt två veckor kvar och det finns måånga djuaffärer kvar att titta i. HIHI!
Jag och mamma har till och med redan anmält oss på hundkurs som ska börja i Augusti någon gång!
Ska bli jätte kul... !

Fortfarande har jag inte kommit på ett bra namn! Jag fattar inte att det ska vara så svårt!
Mina senaste förslag är:

Cindy
Amber
Ella
Lillan

men Anders och jag kan inte komma överrens! HAHA tänkt när vi ska ha barn.. kommer aldrig kunna döpa ungen! :)

Nu ska jag sticka till Kobbi!

Blås nu inte bort idag för det va jäklar vad det blåser ute!
Bye Bye


Kommentarer
Kikki

Ella var ett fint namn!

2009-04-15 @ 12:04:08
Maria

Jag tycker också att Ella var jättefint!

2009-04-16 @ 12:24:38
Jessica

Fanta röstar jag på ;)

2009-04-18 @ 11:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0