Kusin & Moster på besök!

Tjolahej på er!

Idag har min kära syster och hennes vovve varit och hälsat på hos oss!
Vi körde till Storegård för jag ville vissa Cissi hur det såg ut där.

Fy fassen va kul det är att gå Agilitybanan med Siri hon är svin duktig och det går i 200.
Snacka om att svetten rinner på en när man kutar omkring där.
Myran hänger på bakefter i mellan åt och gör hinderna som HON tycker är roliga.
OCH efter det vill hon gärna ha en liten godisbit!
Annars går hon mest och luktar och busar för sej själva.

Cissi gick banan med Kummin.
Hon va jätte duktig hon med.
Gjorde alla hinder utan problem förutom vippbrädan den tyckte hon va lite läskig!

Cissi blev jätte sugen på att börja träna agility. Så nu ska jag se om jag kan hitta en kurs som hon kan anmäla sej på.

Här kommer lite bilder:


Åhhh... HOPP!
BRA tycker Siri som Hejar på Kusin vitamin och moster Cissi! =)


Upp och ner för rampen gick galant!


Lika fint gick det här!


Hopp å lek.... vi testar terängbanan lite med...


Här matte...... jag letar bara efter godis... Kommer snart!

Efter buset körde vi hem och vilade i soffan innan det va dags att köra till
vet. i Flyinge, Myran skulle bli vacc.
Det gillar hon inte alls!
Fast idag gick det jätte bra!

Gnistan va också med men hon fick ingen spruta för doktorn tyckte hon skulle bli bra
i sin mage först. Hon har haft dålig mage i 3 veckor nu!
Stackars gammla Gnistan tant!

Nu får jag väl snart bege mej till stallet!
Vet. verkar inte vilja höra av sej.... hon skulle titta på Kobbi idag!

Hej på er!



Kommentarer
Kikki

var inne på storegard.se och såg att de har fått ny plats till sin hundpark, tur det för hur vore det om storgård försvann?

2009-04-07 @ 21:04:45
Catrin

ja jag såg det också och det är ganska nära det med! Bra!

2009-04-07 @ 21:09:02
Katja

Så kul ni såg ut att ha, har agilityabstinens! Får titta lite på agility i helgen (tävling nere i skåneland då på fredag och lördag) men kommer inte att tävla. har ju inte tränat agility på såå länge. Stackars lilla Tindris. Får titta på Ewa o Martini istället =)

2009-04-07 @ 23:41:06
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0