Vad vore en bal på slottet? När man har det mycket bättre hemma!

Nåväl, det va väl vad jag anade.. här va det till att stiga upp klockan åtta!
Hundar som skällde och snickarjävlar som borrar i grunden på huset...
Men GUD va det kommer bli fint! :)

Snart ska jag köra in till Malmö och träffa en gammal klasskamrat från gymnasiet.
ROLIGT så länge sedan vi såg och är det någon jag saknat så är det HAN!
Vi hade alltid skit roligt i skolan, vi va ungefär som syskon.
Bilder kommer nog i kväll! :)

EN brandmanskille tjejer så har ni ingen grabb så har jag en till er!
HAHAHA!

Nä nu måste jag hinna fixa lite här hemma innan det är dags att ge sej in i hemska staden Malmö!

Ha en bra dag!

Puuuuusssss!



Kommentarer
Kikki

jo tack 4 koppel blev för mycket så tilda fick gå lös. tänk du har snart 3 koppel att hålla reda på :)

2009-04-10 @ 13:26:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0