VÅR jag älskar VÅR!

Idag har det varit riktigt härligt vårväder!
Myran, Siri, Zingo & Jag har varit i trädgården nästan heeela dagen och bara njutit av vårsolen.
Max ville inte va ute han är livrädd. Men Zingo va ute i koppel och sele. Han gillade dock inte selen sådär väldigt mycket men han vänjer väl sig.


Här kommer lite bilder från dagen:


                                                        Zingo


                                                Siri hoppar.....



En MASSA buuuuuuuuus......


Kom o ta mej då.....


FINT VÄDER!

Trots en massa bus i trädgården körde vi till Järavallen nu i kväll coh träffade Hanna & Martina för att gå en runda.
Alltid lika kul att träffa er!
Det va en härlig promenad men nu har jag ont i mina hälar pga. dåliga skor! :(
Nu blir det mys i soffan! Min magkatarr medicin gör mej såå trött så jag somnar väl här sen.......!




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0