1:a dagen på jobbet..

Idag va första jobbe dagen efter semestern och allt har gått bra. Kände sig lite smått förvirrad när man kom men efter ett par timmar va det som om man aldrig varit därifrån. :) Men jag trivs på mitt jobb och det va roligt att vara tillbaka igen och träffa alla goa gammlingar och arbetskamrater.

I morgon jobbar jag igen sen är jag ledig ons & tors. Liten mjukstart, skönt!
Satt faktist nyss och kollade resor, jag är så sugen på en utlandsresa till vintern. Till typ Thailand, Cypern eller kanske Australien. Det ska jäklar i det bli av också måste bara bestämma oss vart vi vill åka.
Helst skulle jag ju vilja till Australien och hälsa på lilla Karro. Det hade varit såå kul!
Problemet är att jag är flygrädd och det tar såå långt tid att flyga dit.

Nu ska jag gå och nanna, upp tidigt i morgon... USCH!


Kommentarer
Hanna

jag vet inte när vi sak till Björka, jag är nog sugen då Arvingarna ska dit!

När är du sugen?

Jag vet att Martina är sugen på att hänka med=) hih!

2009-08-04 @ 11:23:37
URL: http://hcmo.blogg.se/
Jessica

Gud vad det låter skönt. Vill med på utlandsresa men vågar inte flyga just nu

2009-08-05 @ 08:34:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0