Älg på vift!

Det sjukaste på min semster hände för ungefär 5 minuter sedan.
Anders är ute i trädgården och fixar med dammen. Jag satt på trädäcket och tittade på när han jobbade...
HELT PLÖTSLIGT då jag tittar upp står det en stor ÄLG ca 50 meter framför mig ute på åker.
HELT SJUKT!
ANDERS KOLLA ÄLGEN!!!!
Han trodde väl jag hade blivit knäpp, men där stor den och tittade på oss i ca tio sekunder innan den sprang vidare...
HOPPAS nu inte den springer ut på motorvägen bara..... Hörde nyss ambulansen men jag hoppas att det inte va pga av att någon råkat ut för en älgolycka!

USCH... den måste vara helt vilsen den stackars älgen!!!

VARFÖR HAR MAN INGEN KAMERA I DETTA LÄGET!!!!!!! Gaaahhhhh.....



Kommentarer
Kikki

knorris flyttar om en vecka och alberts den 13 aug.

2009-08-02 @ 13:42:26
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0