Bilder på nya skor!

Tjingeling!

Jag är ledig i 6 dagar nu! UNDERBART!
Skulle jobbat helgen men tog ledigt eftersom A mamma ska ha födelsedags fest.
Kläder är redan bestämt och det ska bli min nya rosa klänning & ett par svarta skor.
Skorna köpte jag i Söndags på skopunkten och dom ser ut såhär:



Hittade även ett par vita stövlar som jag velat ha jätte länge.
Fanns typ på skopunkten förra året men jag va sent ute och hittade inga 36:or.
Men hittade ett par nu som va på rean. JIPPIE!



Idag ska jag & Myran köra hem till Kikki, Theo & Tilda sen ska vi gå en promenad i skogen.
Mysigt! Härligt höst väder idag faktist!
 
I morgon ska jag vac. Skrållan och ev Chip märka henne också.

På måndag har jag bokat tid hos frissan.
Jag ville färga håret brunt men hon sa att det kunde vara lite riskabelt eftersom mitt hår är så
ljust i topparna kunde det bli svart i stället och det vill jag INTE.
Så det blir lite tjockare slingor i stället.
Ja vi får väl se när jag varit där. Jag som ville bli brunett! :(
Trött på mitt råttfärgade hår!

Funderade ett tag på att klippa mej riktigt kort också men det skippar jag nog.
Långt hår är bekvämt. Så det blir en klippning av topparna och ev lite snedlugg.
Ska lägga ut lite före & efter bilder på Måndag!
LOVAR!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag gå och duscha innan jag och My ska köra.



Kommentarer
Hanna

Härligt med 6 dagars ledighet, hade jag också vilja ha=)

2009-08-19 @ 13:16:07
URL: http://hcmo.blogg.se/
Kikki

får nog ta en liten tripp till skoaffären när lönen kommit :) snygga dom var!

2009-08-19 @ 15:11:07
URL: http://theotilda.blogg.se/
Kikki

jag dansar aldrig nykter någonsin aldrig inte en chans att jag dansar nykter.........nananananananana!!



e du hemma imorgon? Jag e ledig igen :)

2009-08-20 @ 11:35:37
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0