Film i kväll!

Idag har varit en varm dag! Tyvärr har jag inte haft tid att sola så mycket.. :(
Har varit på apoteket sen körde jag hem till mamma och pappa. Satt och snackade med mamma ute i trädgården men vi satt i skuggan och blev galna på alla jäkla småkryp som flög runder. Miljontals med blomsterflugor... hatar kryp som sätter sig på en och kliar.

Fick med mej en hel ica papperskasse med tidningar av mamma så nu ska jag lääääsa! =)
Hoppas det blir fint väder i morgon så jag och min sockertopp Jenny kan sticka till stranden!
Nu ska jag ge vovvarna mat sen ska jag se på film kl 21 på Tv 4+ "A LOT LIKE LOVE"



Kommentarer
jensan

Äntligen hemma! Puhh vilken dag, packat upp måånga kolli idag! Men kul med nya skor!=) Tack för tipset om filmen den ska ja osså se, vi ses imorron! Puuss haj!

2009-08-05 @ 21:13:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0