Frissan ... aj Lööv!

Idag har jag ÄNTLIGEN varit hos frissan!
Fått slingat mitt hår, BLONT som vanligt men det kändes okej efteråt! =)
Visst jag ville bli brunett MEN att vara blondin det är något speciellt. HAHA!

(Ska se om det blir en bild senare i kväll! Men som jag sa det ser ut som vanligt.)

I morgon är det åter igen dags att jobba efter 6 dagars ledighet... BLÄÄÄ jag vill inte!
Jag vill bli RIK!!!!!

Idag har jag varit duktig flicka och klippt hela vår stora gräsmatta på 1800 kvm.
Sviettigt värre och direkt efter körde jag till gymmet och tränade, rätt skönt för man slapp värma upp på tråkiga rullband för jag va ju redan varm. =)

Nu ska jag duscha sen laga gröt och se på ROOMSERVICE!


Kommentarer
Mamma

I mina ögon är du alltid söt, men jag gillar dig bäst som blondin. Kraaaaaaaaam

2009-08-27 @ 18:54:43
Catrin

Tack älskade mamma! =)

2009-08-27 @ 22:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0