Malmö festivalen!


Nu tänkte jag hinna uppdatera lite här på bloggen.
Har en hel del att göra nu i e.m för klockan 18.30 kommer Cissi, Simon, Jenny, Joackim, Baci, Karro, Micke & lilla Anton!
Vi ska äta lite kräftor. Pallade inte med en stor kräftskiva i år, det är så jäkla drygt att sätta upp tält och grejor så det blev mer lagom såhär.
Blir stor fest den 5:e september i stället, jag fyller ju år den 6:e så den 5:e tänkte jag bjuda hit folk och sen ska vi stcka till BJÖRKALOGE och se på Scotts! (IGEN)

Nåja de va ju inte detta jag skulle berätta om nu egengliten utan jag skulle berätta om gårdagen, då jag träffade Maria, Marcus & Ida och mång fler på stortorget i Malmö för det årliga kräftskivan.
Hade jätte trevlig som vanligt med det gänget. Pussss på er! :)
Först åt vi kräftor sen fetsade vi lite till på stortorget sen gick jag Maria & Ida och letade upp Poliserna och stod och snacka med dom ett tag. Sen mötte vi upp Marcus igen och sen stack vi vidare till HIPP. Dock va där inget folk så vi gick igen vidare till BÅTEN, där va folk men faan vilka snobbar och jäkligt dålig musik. Så Anders kom och hämtade mig.
Hade i alla fall en sit kul kväll! Och förståss har jag bilder att visa er men dom får jag vänta med att lägga in till lite senare. Måste göra klart pajerna nu tills i kväll!

Poss Poss så länge!



Kommentarer
hanna olsson

Ja vill också se Scotts i gen ju!

Men jag jobbar den dagen typiskt!=(

Men vi sak se arvingarna den 19, de se jag framemot=)



Hoppas ni får en tervlig kväll!



2009-08-15 @ 21:32:48
URL: http://hcmo.blogg.se/
Maria

Jag längtar redan till den 5:e! :)

2009-08-16 @ 10:07:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0