Spikmattan är super skön!

Idag har jag SOLAT! Fick lite färg faktist.
När Anders kom hem åt vi middag sen körde vi till Centan för att köpa en röd slips.
Till mej själv blev det en för tidig födelsedagspresent av ma & pa.
En spikmatta som jag velat ha:



Riktigt ONT gjorde det i början när man lade sej på den. Men efter en stund kände man hur det brände i hela ryggen och hur avslappnad man blev. Helt dåsig! RIKTIGT UNDERBART va det! TACK mamma & pappa!

Jag gick även in på Gina Tricot och hittade en söt klänning som jag köpte på rean.. 49:- då kan man ju inte motstå!



Igår ja jag hos mamma och pappa och jag mamma & Simon körde och tittade på Cissi & Simons hus.
Jätte mysigt va det. Här får ni ett litet smakprov...




En söt liten brygga över dammen!
(Dock mycket ogräss och grejor nu men lär bli super fint sen.)



Sista bilden för idag blir en bild på Myrans egna lilla soffa.
TACK igen till mamma & pappa!




Kommentarer
kikki

åhhh vilken soffa my har fått!

Jag tänkte ev. sticka till lund o träna imorgon beror på vädret kanske kan ta en runda i skogen/järavallen på eftermiddagen!

2009-08-20 @ 22:34:13
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

Hihi sån har Tindra med, soffan alltså! Fast hon använde bara sin gamla bädd så den där soffan åkte tillslut upp på vinden =)

2009-08-22 @ 00:12:03
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0