Syns bilden nu?


Nu är det tillrättat bilden som skulle synas här nedanför!
Hade bara inte orkat se efter vad felet va men det är nu åtgärdat och bilden syns nu hoppas jag!?!?!

A, jag, My & Siri tog en promenix  innanjag blev sugen på att läsa sladder tidningar så vi gick
ner och handlade dom till maaj! =)

Nu har jag nyss städat till Buster (kanin) & snart väntar sängen.
I morgon är jag ledig och hoppas på bra väder.

Sov så gott!

PS: Tack för kommentarerna, blir roligare att blogga då! DS. =)





Kommentarer
hanna

Jaså ska scotts dit i gen?!

När då?

2009-08-05 @ 07:11:27
URL: http://hcmo.blogg.se/
Jessica

Jo, av någon anledning så känner man mer lust att blogga när folk kommenterar ens bloggar :)

2009-08-05 @ 08:33:14
Hanna

catrin, kollade preics på Björkas hemsida den 5/9 kommer Scotts dit i gen, men då jobbar jag tyvärr!

Pratade med Martina i går, hon skulle koll aupp om hon var ledig den 19/9=)

2009-08-05 @ 19:03:19
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0