Tråk Tråk TråKIGT

ÅHHH.... jag vet jag gnäller men jag VILL INTE JOBBA! =(
Har helt kommit av mig med jobbandet.. så jäkla tråkigt...
Ska dessutom ha en elev brevid mig nu i 5 veckor och då gäller det att vara extra duktig och glad.
MÅSTE MÅSTE!!

Vet själv när jag gick skolan och va ute på praktik, det värsta va när man fick sura äldre tanter att gå brevid som helst ville att man skulle försvinna. Man kände sig så ledsen och besviken.... SÅ ska jag INTE vara!

Får väl ta mej en dusch nu och ryka upp mej lite... man måste ju jobba så det finns inte så mycket att göra åt även fast det är så TRADIT ibland (= oftast)!




Kommentarer
Hanna

Tjenis sötnöt=)

Vart har du köpt detta du ahr i håret?

Ha en elev brevid sig är inge vidare, ok om de är intresserad av arbetet o vill jobba!

Jag har haft två när jag jobbade på Billan, o de sög!!

Nu är det inte så långt kvar till den 19=)



När fyllde du år?



Vi kanske kan ta en fika en dag?

När är du ledig?



Hoppas du får en bra dag på jobbet iallfall!



Pussilur

2009-08-25 @ 17:25:15
URL: http://hcmo.blogg.se/
Anonym

Den enda som kan förändra det som är tråkigt är du själva. visdomsord från mammis

2009-08-27 @ 18:57:26
Catrin

Det är sant mamma! :)

2009-08-27 @ 22:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0