En kväll i Flyinge!

Tjingeling!

Nu har jag jobbat heeela julhelgen och tjänat massa kosing. GOTT! Lite till blir det eftersom jag jobbar både nyårsafton och nyårsdag.

Jaja nog om de...

Igår va vi i Flyinge gammla hemtrakterna... (många minnen kommer tillbaka därfifrån.)
I alla fall så va vi där för att vi blev bjudna på en JÄTTE god middag av Karro & Luke.
Det va väldigt mysigt och trevlig att träffa min lilla gumma och hennes boy.
Snackade knaglig engelska hela kvällen och det gick förvånansvärt bra tyckte jag. HIHI!

Satt och tänkte på en sak i bilen när vi körde hem, man förstår ju i princip allt på engelska men ändå när man ska snacka så får man inte fram dom rätta orden. Lustig tycker jag!

I alla fall vill jag säga TUSEN TUSEN TACK till er båda för en mysig kväll!
(Karro du får översätta till Luke.) =)





Vill varna för otäck bil nedan! EN tjock blondin vet i fassen vem det är.......!


















Min lilla Karro & hrrrmmmm....
jag.......





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0