Mys med vovvarna!

Soligt, några minusgrader, det kan inte bli bättre väder än såhär.
Så idag passade jag på att ta en runda i Järavallen med My & Siri. Känns väldigt skönt att komma hem utan två genomleriga hundar.

Vi gick över motorvägen på andra sidan Järavallen ligger där en ganska stor sjö som vi gick runt. Både My & Siri kom ihåg från i sommras när vi va där och badade så dom for ner till vattnet båda två men jag han stoppa dom i sista sekunden..... Siri gjorde ett antal försök till att se om hon verkligen inte fick bada men matte sa NEJ alla gånger!

Det va en underbar runda i det hräliga vädret se själv!


Matte måste du alltid ta foto på oss.... vi har inte tid ser du väl???


AMEN matte sluuuta de blir inte bättre.... *SUCK*...


Äntligen fattade hon galloppen.....


MYSIGT!



Kommentarer
Jenny

ja detta värdret e gudomligt härligt.. De har varit sååå trisst nu när de har varit blask att alltid ha en lerig hund.. Hundarnar eller iallafall felix tycker inte om när de e sånt väder

2009-12-29 @ 14:49:58
URL: http://liljan81.blogg.se/
kikki

hoppas på ett par minus till så hela skogen fryser för här är det fortf. geggigt. Nu är det vila som gäller för tilda i 10 dagar hur nu det ska gå till???

2009-12-29 @ 16:46:30
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Jag älskar din blogg. När jag inte kan ha er här alltid, är det skönt att kunna dela ert liv på dina sidor. KRAM Mamma

2009-12-29 @ 22:20:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0