Anders 24 år idag! GRATTIS

Hej läsare!
Vem ni nu e, för ni är DÅLIGA på att kommentera tycker jag! ;)

Idag har jag Myran & Siri varit i Burlöv på Kikkis jobb och Myran & Siri blev fotograferade.
Får bilderna om ca en vecka ska bli roligt att se dom!
Fotografen sa där va några som blev riktigt bra!
HOPPAS på de!

Höll knappt på att hitta hem igen bara, alla dessa jävla vägar upp och ner, höger vänster...
Jag har lyckats att inte få nåt lokalsinne överhuvudtaget.
Så jag kör bara dit jag VET jag hittar!
Fick ringa Anders så han fick hjälpa mej hem igen...

Ingen lust för att blogga idag igentligen men eftersom min älskade Anders
fyller år idag så måste jag Gratta honom här! =)

Så Grattis åter igen älskade Anders!
Du betyder allt för mej!
PUSS




Han fick en mobil av mej i present och den va han VÄL värd!


Hoppas på en fin dag i morgon så vi kan träffa Kikki och vovvarna och gå en promenad!


Måste även TACKA för i kväll till Joakim och Jenny som va här på besök.
Anders fick ett spel "Med andra ord" som vi precis spelat, det va roligt men ganska svårt för man blir så stressad.
Alltid kul med erat sällskap!

Okej nu e det dags att sova!
Go natt!





Kommentarer
Kikki

Grattis Anders!!!

Det var det spelet jag prata om när vi var hos Bella, ganska stressigt men skoj! Hoppas vi ses idag, underbart väder, Sol och -5 grader hur ofta har vi det??

2009-02-18 @ 09:30:54
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0