Garderober i måånga...

                                        

Lite garderobsbilder!
Kom på nu i kväll när jag gick här och städa varför det är så drygt att lägga in ren tvätt i garderoben...
Jag har FEM stycken i olika rum i hela huset. Två i sovrummet, en i datarummet, en i vardagsrummet och en i den ena hallen! Jösses vad mycket kläder och mer än hälften använder man knappt. 
Men ändå har jag så svårt att slänga det. TÄNK om jag skulle behöva det en dag???

idag köpte jag två tröjor till faktiskt! Anders gick in på Willys och jag sprang till Skopunkten för jag ska köpa mej ett par bruna stövlar. Dock så fanns dom jag ville ha inte i min storlek så jag ska kolla i Lund i morgon om dom finns där! HOPPAS! Skit snygga är dom!
I alla fall så hängde det en jätte söt blus i skylt fönstrer på Engelbrekstboden av alla ställen.. ;) Men jag gick in och prova den och va tvungen att köpa den.. 49:- va ju överkomligt! Hittade även en grön kofta för 69:-  Sånna priser gillar vi! :)

Hummm.. kanske man ska rensa ändå?????
Men usch det tar emot....................

Hur ofta rensar ni?
Och var gör ni av era gammla kläder?

                


Kommentarer
Hanna

Jag rensar, sen när jag är klar så har jag knappt ränsat. hah för jag tänker som dej, det är bra att ha!

Fast man vet om att jag aldrig kommer att andvända det!



Jag kastar mina kläder i soperna!

Fast sist så sålde jag de på Loppis!



Hoppas ni får en trevlig kväll, synd att jag inte kunne komma!



Kramar /Hanna

2009-02-27 @ 14:06:05
jenny

Om du ska rensa din garderob så vill jag komma o titta i catrinshopen!!=) så om du en dag skulle sakna något så kan du ju bara låna det av mej.. tyckte jag va en bra idé!vi ses snart!

2009-02-27 @ 14:38:35
Kikki

jag rensar nog 2 gånger om året och jag slänger då allt jag inte haft på mig på ett halv år :)

slänger dem i såna blåa insamlingstunnor!

2009-02-27 @ 20:55:52
URL: http://www.theotilda.blogg.e


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0