Ingen aning vad jag ska kalla detta inlägg.....

Hej på er läsare!

Idag har jag vat i skolan! Mmmm.. så är det, jag va HELT slut i rutan när jag kom hem.
Massa information och sitta en hel dag är inget man är van vid.
Låter nu som en medelålders kärring men kanske är det så att det redan börjar krypa på en! :)

Jag och Desirée käkade lunch på Star Hotell det händer kanske inte så ofta.
Tur är väl det annars hade man blivit ruinerad. =)

När jag kom hem gick jag och hämtade mitt täcke och la mej i soffan och somnade en stund.
När jag sedan blev väkt av min älskade pojke hade han fixat middag och allt.
Snacka om LYX!

Efter middagen stack vi ut och körde MINI COOPER!
AS BALLT! Anders lånade hem den från jobbet för att kunna komma hem idag!
Attans i backen va det gick med den lille räcern. KUUUL!



Satte mej dock efter det i min underbara bil som trots allt är den bästa,
körde till Lödde för att träffa Martina & Hanna för ett gympapass.



Gött va det och nu sitter man här och det luktar INTE hallon vill jag lova!
Tror nog bestämt det är dags för en dusch sen sängen för jag är såå trött!

Kanske blir det gympa i morgon med tillsammans med dom söta tjejerna!

Sov gott!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0