Letar efter ett par Jeans! Vet du vilka??

Ska försöka blogga lite nu innan det är dags att köra och jobba, dock har jag precis målat naglarna så blir det lite missar här och var vet ni varför!

Fredag idag jag jobbar 14-21 samma sak resten av helgen! Goa pengar de! =)
Hoppas bara det blir lungt på jobbet.

Jag satt uppe och googlade heela kvällen igår, jag letar efter ett par Jeans som jag sett på reklamen på Tv , för hemsidan bubleroom.se men jag kan fantamej inte hitta dom. Så störig för dom ser så snygga ut, JAG VILL HA DOM!
Ljusa Jeans men något färgglatt mönster bak på fickorna! Vet nån vilka jag menar? Och var dom finns?

Måste ju börja fundera på vad man ska ha för kläder nu när man ska bli fotad.
Snyggt ska de va!

Nä minsan nu ska My & Siri få sej vars en klapp innan det är dags för mej att köra!
Hoppas ni får en trevlig Fredag!

Ska tänka på dej Jenny! Tråkigt jag jobbar.. men nästa Fredag är det DU & JAG! ;)

TJAO!


Kommentarer
Anonym

du e för goo!! Ja jag får väl sitta själv hemma o äta lax o potatis=) Ska ble så kul att bli fotad, har redan en outfit redo=) ha det så bra på jobb så får vi ta solarium o bastu nästa fredag=)puss

2009-02-20 @ 15:02:18
Kikki

http://www.bubbleroom.se/produkt/brooker/2718/jeans.aspx är det dessa du menar?? Ända med färglatt på rumpan jag hittade :)

2009-02-20 @ 22:28:43
cathe

@ Jenny - fusk har ingen aning om kläder än men hoppas jag kommer på nåt! :)

2009-02-21 @ 23:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0