Sjuker...... Host Host!

Det blir ingen Friskis & Svettis idag jag är sjuk!
Hoppas jag är bättre till helgen för då tränar jag i stället.

Anders e på möte på jobbet så det är bara jag och alla djuren hemme just nu!
Dock ligger alla utslagna som sillar och sover så gott. Matte kanske också ska sova lite grann?
I kväll är det Den rätte för Rosing! Det måste man ju se!


                                Den rätte för Rosing
                           Klockan 20.00 på Kanal 5
IDAG!

MÅSTE jobba i morgon fast jag inte är helt kry det är kris med personal.
(Så är du van vid gammla sjuka människor och vill ha timanställning säg till! ;))
Jag är ledig sen på Torsdag- Söndag vilket ska bli underbart skönt.

På Torsdag ska jag och Jenny till VÄLA.. ska bli såååå KUL!
Sen Fredag så ska Jenny, Martina & ev Hanna komma hit och vi ska äta tacos och kolla på film! MYSIGT!

Nu ska jag dricka en kopp te sen krypa ner under mitt goa täcke här i soffan........


Kommentarer
Hanna

Skoj o åka til väla:D Hoppas du hittar någe skoj:D

2009-02-24 @ 19:57:32
Catrin

Hanna- Ja det hoppas jag oxå! =)

2009-02-24 @ 21:02:10
Malin

Svar: åhh man tackar:)





Jasså Väla? En skåning till då gissar jag:P Kram

2009-02-24 @ 23:06:23
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Duracellmamman

Krya på dig!





Önskar dig en trevlig dag!



Massor av varma kramar!!

2009-02-25 @ 12:13:57
URL: http://duracellmamman.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0