Vad ska det stå idag då??

Hela helgen är fullbokad SOM VANLIGT får jag lov att uttrycka mej! Känns inte som vi haft en helg sen nyårsafton som inte har varit fullspikad med en massa MÅSTEN och en hel del roligehter också så klart! =)
Just nu lever jag livet till fullo inte en dag går utan att man har saker att hitta på! Ibalnd undrar man bara hur man HINNER??! Men tydligen så går det, men jag är jäkligt trött så det är väl så man straffas!

I morgon ska jag på gammlamormors begravning i Småland. Lilla söta mormor! Det kommer bli fruktansvärt jobbigt känner jag redan! ♥

Anders har tagit ledig för att vara hundvakt åt Myran, Siri, Gnistan & Kummin! Han kommer nog ha att hitta på under dagen! =) Massa MYS med alla vovvar! Men först innan myset ska han med Siri till vetrinären och kolla hennes öra.
Hon har troligtvis haft en öroniflamation och nu har det börjat krypa ut massa äkligt svart smuts från örat när jag började tvätta med öronmedlet! Bäst att få det kollat. Dessutom tror jag hon har svamp i ena baktassen också...
STACKARS SNUSE!

Idag har vi hämtat hö till Kobbi så nu är det också klart! VI SKULLE haft en GÅRD det kommer jag aldrig ifrån!
Vi får väl flytta igen!!!! Inte mej emot men bara det är jobbigt att få sålt hus nu. Hade varit skit bra om man inte hade haft ett hus och bara skulle köpt ett, det är ju köparens marknad just nu, dom flesta huspriser ligger i ganska bra prisnivå!
Vi får väl se vad som händer......

Nä nu ska jag äta min Chokladbit och dricka upp mitt kaffe!
Packa lite inför morgondagen... mycket att göra..
Ha en sköön kväll!

Bye!


ÖNSKAR Joakim och Jenny EN TREVLIG RESA!
Får ses när ni är hemma igen Gummsi! =)

Har inga roliga bilder till självaste inlägget men jag lägger ut en ful bild på mej själv! HIHIHI




Kommentarer
Jenny

Tackk gumman!! Det ska vi nog ha! Tar mycke bilder så vi kan visa sen! Håll tummarna, de e ju fredan den 13:e imorgon,,läbbigt!=) Vi ses när vi e hemma igen! Å stort tack till din man som kör oss hela vägen till flyget=) Säg till honom så han inte glömmer att ställa klockan till imorgon bitti! puss på dej!!

2009-02-12 @ 21:54:59
Katja

Jobbigt med begravning men skönt på samma gång att få ett avslut och en chans att ta förväl. styrkekramar



Ni får ha en fin helg och passa på att njuta o ha kul också, inte bara stressa med en massa måsten.



Kramar

2009-02-13 @ 17:51:48
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0