Utmaning!

Jag blev utmanad av Katja


Regler för utmaningen:

*Gå in i mappen “mina bilder”
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

Det blev denna bilden:



GIRLS NIGHT OUT- kallde vi denna kvällen.
Förfestade hos Malin, förutom dom på bilden (Malin, Ida, Carro) var vi ytterligare tre tjejer (Jag, Martina & Sandra).
Efteråt bar det av till Slagthuset som alltid...........

Jag utmanar:

Kikki

Bella

Cissi

Jessica

Annika




Ett tag sedan jag bloggade! Har inte haft riktgit ork! Men för er som undrar går det bra på nya jobbet men där
är MASSVIS att hitta på ska jag säga!
Mina fötter ömar, när jag kommer hem och jag är helt slut efter allt springade och all ny infromation.
Men det är samtidigt ROLIGT och trevligt med alla "ny-gammla" arbetskamrater.

Återkommer när jag har mer ork för att sitta vida datorn! =)
Igår sov jag HELA kvällen i soffan! Idag ska jag försöka hålla mej vaken i alla fall!

Kraam!


Kommentarer
Kikki

Jag menade med grupp vilken grupp siri tillhör kollade och bishon är oxå grupp 9 som cavalier så vi kommer ställa samma dag iallfall :)

2009-02-04 @ 21:23:47
URL: http://theotilda.blogg.se/
Kikki

Jag menade med grupp vilken grupp siri tillhör kollade och bishon är oxå grupp 9 som cavalier så vi kommer ställa samma dag iallfall :)

2009-02-04 @ 21:24:56
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0