Fredag, Lördag... Söndag kommer i morgon!

Redan Lördag och snart är min ledighet över..... booring!

Igår körde jag till skopunkten i Lund för att kolla om dom bruna stövlarna fanns där...
Tror ni det? NEJ! Jag ville så gärna ha dom men det fanns bara 38 kvar.
Så i stället fick jag trösta mig med att köpa TRE par skor i stället...

Dessa blev det:




Igårkväll va Anders ute med jobbet och då kom "Theanders flickorna" hit. (Martina & Jenny)
Vi åt Fajitas snacka och kolla på TV. Efterrätten blev Jennys goda Annanaspaj! MUMSIGT!
Precis innan grabbarna ringde och ville hem så hade jag blädrat igeom alla kanaler och hittade
BIG BROTHER avsnitten då Linda Rosing va med. Då va hon i alla fall snygg till skillnad från nu!

Tack för en trevlig kväll med er ! =)



                                                        Långe man!


I kväll ska vi hem till Maria & Marcus i Mamlö. "Hundra" år sedan vi träffades!!
Vi ska se Medlodifestivalen och äta ostbricka..... (Inte äta en ostbricka..... men ni fattar nog vad jag menar?!) =)


So long kalsong!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0