Ja är leeedig idag...

Jösses så hungirg jag är!
Kanske har mask i magen.. vem vet? =) USCH nä hoppas jag inte!
Jobbat idag 7-14 tiden gick ganska fort.. hade jag bara sluppit dom där stora A:na innan jag gick hem så... =)

Nu är jag hemma hos ma & pa. Lika skönt varje gång att blogga här eftersom dom har en laptop.
Jäkla tjat om det va? Men jag ska köpa en.... SNART!
Mamma lagar mat.. MUMS och Pappa tvättar min bil!
Vilken lyxdag skulle jag vilja kalla det! =)

Dessutom skulle jag städa när jag kom hem men det hade tydligen Anders redan gjort!
Och min medryttare Annika fixar Kobbi idag...
FATTAR NI hade jag inte jobbat idag hade jag ju varit LEDIG... LYX!
Men detta är lyx bara det att inte ha något att göra efter jobb, man kan slappa och bara ta det lungt!
GOTTIT!

Nä minsan nu måste jag ge mej av.. ska kolla så mamma har beställt mina saker från H&M katalogen.

Tjo heeeeej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0