Kobbi från Lagetorp

Bara för jag va ledig idag har det varit skit väder! *suck*
Jag masade mej ut till stallet och gick en runda med Kobbi. det tyckte han i alla fall va roligt!
Fick precis en bild från Kobbis uppfödare som jag lyckades hitta när jag tittade på en annons för Islandsshästar.
Kobbi heter ju igentligen, Kobbi från Lagetorp.
Alla Isisar har sånna namn även i Island för det är från vilken stam/ställe dom kommer ifrån.
Hon som hade lagt ut annonsen och deras gård heter Lagetorp så därför skrev jag ett mail och frågade om det va hon som hade fött upp Kobbi, och det va de. =)

Tänk va man kan hitta på nätet!


Bilden jag fick ser ut såhär, här är Kobbi bara 3 år gammal!
SÅ SÖT min påg!


Idag har jag putsat nästan alla fönster invändigt.
Det regn/snöar ute så utsidan får tas en annan dag!

Nu ska jag stryka och sy gardiner  äntligen slippa julgardinerna! =)

Ha de!


Kommentarer
Jessica

Jättesöt

2009-01-08 @ 20:20:30
Anna

Hej.

Mitt namn är Anna. Var ute och surfade lite på nätet och fick då napp hos dig. Det är så att jag har Kobbis halv bror Klaufi från Lagetorp. Dom har samma pappa. Hade varit kul om du hade några fler bilder som manskulle kunna få se hur kobbi har blivit sedan jag såg honom sist för 8 år sedan.



Mvh Anna

2012-05-03 @ 21:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0