Kobbi!

Precis kommit hem från stallet! De va inte så hräligt att rida i ösregn MEN det fick jag göra för idag va det tyvärr ingen bättre väder! Vi blev blöta och Kobbi va pigg! Vågade mej inte ut i skogen idag så jag fick stanna i paddocken och rida.


Suddig bild men kolla in min snygging, visst ser han fin ut i sin klippning?
Som en pudel! =)



SÖTNOS!


Bakom lås och bom! =)


Såhär ser det ut i stallet:


Jag kommer aldrig ge upp drömen om en liten hästgård! det hade varit så mysigt!
Kanske i framtiden så finns där en till mej!
HOPPAS!

När jag va i stallet så snickrade Anders ihopa kattställningen som han själv har gjort!
Såhär ser den ut.....



Nu ska vi snart på middag! =)
Igår bjöd Björn på middag... riktigt god Lax med sås och Potatis!
Lyx helg slippa laga mat! =)


Hej Svejs!



Kommentarer
Kikki

oj vad duktig anders är, jag ska försöka fjäska mig till en ny klös jag med!

2009-01-03 @ 18:44:27
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

Det bästa med djur är att man kommer ut i friska luften oavsett väder :)

2009-01-06 @ 21:30:45
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Jessica Jönsson

Det var en klätterställning som heter duga vill jag lova. Hade med velat ha en sån men min katt hade inte legat på den ändå :(

2009-01-07 @ 13:30:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0