Shoppat idag!

Idag har jag spenderat pengar!
Det är alltid samma sak, när man har bestämt sig för att inte handla något, då hittar man alltid mest!

Idag köpte jag:
1 Svart +1 Vit Top.
1 Rosa tunika
1 Svart kofta
Svarta benvärmare
Hårinpackning
Gummiband




På apoteket köpte jag lite medicin och försvarets hudsalva! Den bästa lypsylen som finns. =)
OCH NU KOMMER DET.... Jag köpte...
STÖDSTRUMPOR!

Jag lovar ni kommer också behöva det när ni närmar er 26 års ålder! =)
Nä skämt och sidor, men min sjukgymnast har tjatat på mig om detta i och med jag går så hilma mycket
på jobbet. När jag kommer hem har jag alltid så himla ont i mina ben.
Hoppas dessa ska hjälpa lite!

Nu ska jag snart till Gymmet med Martina!
NU ska jag banne mej försöka hålla igång det också! Men det är jävlar i de segt!

Fick förresten ett par JÄTTE FINA skor av Jenny igår.
Vi va där hemma på kvällen och drack kaffe!
TACK GUMMAN! Jag är SUPER GLAD för min nya BMW dojs! =)



Ha en skön kväll!
See you later!



Kommentarer
Jenny

Haha!! Det va så lite.. ;) Kul att du gillar dom! Förresten vilka fina kläder du har hittat! VI får ta en shoppingrunda nån dag! Ha de gott!!

2009-01-12 @ 16:38:23
Anonym

När ska du skärpa dig Catrin, börja träna mer och handla mindre :) hihihihihi!!

Snygga skor förresten, kanske man ska önska sig, fyller ju snart 26 eller var det stödstrumpor jag önska mig :)

2009-01-12 @ 18:14:50
Bella

Allt bara bra här. Hur e det själv?

Jag har mest jobbat..

Osså har vi gjort om i vardagsrummet :).

Vad har ni hittat på med??

Jag tykker det e dax för en tjejkväll snaaart igen. Får nog ta å styra upp nåt. Ska bara få färdig min hall(igen) hahaha!!!

PussKram

2009-01-12 @ 21:36:28
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Catrin

@Jenny: Ja abslout vi får shoppa! Kanske Ullared? De va ju ett tag sedan sist! =)



@Anonym: Vem är du? Men hur som helst fyller du snart 26 så ska du abslout önska dej stödstrumpor.. ;)

2009-01-12 @ 21:55:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0