T O R S D A G = Snart Fredag = Snart ledig! :)

Torsdag kväll....
Det blev ingen träning igår, träningsvärken tog emot.
Träning i morgon i stället ska bli skönt!
Funderar även på att börja på Friskis och Svettis på gympa, det är bra att kombinera stryka och gympa.

Problemet är bara tt tiden inte räcker till som det är just nu och därför har jag nu bestämt mig igen för att göra av med Kobbi.
tredje gången gillt! Jobbigt känns det men jag hinner inte med honom, nu har det till och med gått så långt att jag kan tänka mej att ge bort honom för jag tycker så synd att han ska bara gå där i hagen utan att bli riden!
SÅ vet du nån som vill ha en häst hör av dej till mej!

Jobbet va lungt som vanligt våra gammlingar e så duktiga och klara allt själv så vi bara finns där just nu. Riktigt skönt!
Måste berätta en rolig händelse idag:

"...... en dam kommer ut från sitt rum och ska dricka kaffe tillsammans med oss i dagrummet. När hon skulle sätta sej höll hon på att sätta sej på soffbordet i stället för i soffan.

Jag sa:
-Men där kan du inte sitta du sätter ju dig på bordet!
Tanten svara:
-Ja det är kanske dumt, men visserligen dom brukar man ju säga.......  det vackraste du har sätter du på bordet!

HAHAHA jag tyckte d va så kul sagt! Denna tanten är så GOO och jag kommer sakna henne enormt mycket när jag slutar! Alltid roliga kommentarer till allt och alla!


Nä nu ska jag skriva lite mail och sen ska jag sova! Har varit riktigt trött hela dagen idag!

Natti Natt


Kommentarer
Katja

Hehe en sån härlig tant! Hoppas att det går bättre med Kobbi denna gången så att det inte strular som sist!



Trevlig helg på er :)



Kramar

2009-01-16 @ 18:32:22
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0